Многофункционални карти Съзвездия от Светът на Ники

Помните ли нашето предложение да си направите съзвездие? А знаете ли, че има много по-добър вариант? Става дума за картите Съзвездия създадени от Анелия Карамфилова, ерготерапевт и автор на блога Светът на Ники.

Когато ги получихме и ги докоснах за първи път бях удивена от това колко са стабилни и големи, наистина не бях го разбрала от снимките в интернет, но всъщност това беше една прекрасна изненада, която продължи да се допълва с всяка изминала минута.

⭐Харесва ми, че на всяка от дванайсетте карти в комплекта е написана с хубав четлив шрифт интересна история за произхода на името на съзвездието, така че децата, които вече могат ще я прочетат сами.

⭐ Още повече ми харесва това, че картите могат да се ползват по няколко начина.

На тъмно може да светите с фенерче и да прожектирате съзвездието на стената, а на светло... На светло може да правите какво ли не! В комплекта има игла с връв, с която може да се „шият“ звездите от съзвездието върху самата карта, с молив може да се отбележат върху лист хартия, а на гърба на картата може да се очертае или да се напише името на съзвездието със сухия маркер, който също е добавен в кутията.

Обичам такива истински стойностни образователни игри, които са многофункционални, издръжливи и полезни за децата за дълъг период от време. Например, според мен тези карти могат да се ползват още от около тригодишна възраст до... знам ли... дори аз се забавлявах с тях. 

Благодаря за чудесния подарък, съвсем навреме за рождения ден на първия човек в космоса – Юри Гагарин, който ще отпразнуваме на 9. март. ❤️

Коментари