Два часа дневно в социалните мрежи

Замисляли ли сте се, че ако прекарвате по два часа дневно из социалните мрежи, това прави един месец от живота ви за година.

Цял един месец, който бихте могли да прекарате наистина благотворно. С децата, на разходка, с приятна книга, в учене на нещо ново, в сън... 

Тези дни забелязах, че съм харесала 900 страници във Фейсбук. Знаете ли колко много от тях вече не функционират, не ме вълнуват или съм ги харесала като услуга на познат. 900! А от тях истински важните са ми не повече от 50, но информацията която бих могла да получавам от тях е удавена в дълбокия океан от ненужнохаресваните от мен страници. Като си помисля в колко дигитален отпадък живеем настръхвам. 

Отне ми над 10 часа да се сбогувам с онези страници, с които мога, но има огромно количество, което дори няма как да премахна от профила си, просто не функционират, но ми стоят в списъка.

Не мога да губя времето си за всичко това, а и мисля, че никой не заслужава такъв живот. Започвам драстично намаляване на присъствието си в интернет, на моя собствен дигитален отпечатък защото имам нужда от истинска тишина в мислите.

И се надявам и вие да направите същото. 

Освободете се от излишното, пресейте важното, направете нужното, за да запазите връзката с природата и със себе си. 

Концентрирайте се само в най-важното за вас. 

Починете си. Иде пролет. Време е за ново начало. 

Но за да го видите и чуете трябва да направите първата стъпка.

Коментари